.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعی در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران ؛
استاندار مازندران برنامه‌ای برای توسعه استان ندارد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در برخی استانها نظیر مازندران، عده‌ای با انتصاب‌های غیرکارشناسی و به بهانه ابراز محبت به نیروهای ستادی خود در استان آنان را به عنوان مسئولان استانی و شهرستانی منصوب می‌کنند که این با ادبیات و منطق دولت تدبیر و امید همخوانی ندارد.
استاندار مازندران برنامه‌ای برای توسعه استان ندارد

 نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: ربیع فلاح استاندار فعلی مازندران با گذشت شش ماه هیچ برنامه‌ای برای توسعه استان ندارد.

سیدرمضان شجاعی کیاسری پیش از ظهر شنبه در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران در ساری با اشاره به نقش اساسی رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و آگاه‌سازی مردم نسبت به عملکرد مسئولان اظهار کرد: حلقه واسط مردم و مدیران برای شفاف‌سازی واقعیت‌های جامعه رسانه‌ها هستند.

وی افزود: رسانه‌ها نقش موثری در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی آحاد جامعه دارند و باید با شفاف‌سازی نسبت به رصد موضوعات جامعه اقدام کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگاری که صدا در سیما در برنامه‌ زنده تلویزیونی با محدودیت‌هایی از سوی دولت و افراد ذی‌نفوذ مواجه شده است است افزود: صدا و سیما معیارها و ضوابط خاصی در پخش و تولید برنامه‌ها دارد. نگاه‌ها در جامعه به صورتی بوده که بخشی تصور سیاسی نسبت به برنامه‌های صدا و سیما دارند.

وی افزود: فشارها به صدا و سیما برای گرفتن امتیازات بیشتر از سوی دولت است.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما با اشاره به اینکه رسانه ملی کمک کننده اهداف دولت بوده و جزیزه مستقلی نیست تصریح کرد: دولت زمانی می‌تواند در خدمت‌رسانی و بیان عملکرد خود به جامعه موفق باشد که بتواند با رسانه ملی و سایر رسانه‌ها تعامل داشته باشد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رسانه ملی فاکتورهایی برای پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی نظیر مصاحبه با مسئولان ارشد نظام دارد، تصریح کرد: باید جلوی دعواهای کوچه و بازاری بین برخی‌ها میان دولت با رسانه ملی گرفته شود تا فضای مودت و همکاری بیش از گذشته بین صدا و سیما و دولت برقرار شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان کمک کار حوزه انتخابیه خود هستند و در راستای وظایف قانونی و برای تامین نیازهای مردم منطقه از مسئولیان عالی‌رتبه کشور نظیر وزرا و روسای سازمانها کمک می‌گیرند تصریح کرد: اگر نماینده‌ای‌ وزیری را برای تامین مطالبه مردم به مجلس فراخواند به معنای این نیست که اقدام نماینده سیاسی است و می‌خواهند کارنامه دولت را خدشه‌دار کند.

وی بیان کرد اگر نماینده در راستای تامین آنچه غیر از مطالبه مردم بخواهد از وزیر درخواستی داشته باشد این امر پذیرفتنی نیست و در چارچوب وظایف نمایندگی خلاصه نمی‌شود.  

عضو مجمع نمایندگان مازندران و نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه برخی در جامعه و از طریق سایت‌های خبری در دولت گذشته بنده را سلطان عزل و نصب‌ها در استان می‌دانستند تصریح کرد: در گذشته و اکنون بنده هیچ دخالتی در عزل و نصب‌های استانی و شهرستانی نداشته و ندارم چرا که معتقدم قوه مجریه باید مستقل باشد و به ایفای نقش خود بپردازد.

شجاعی افزود: متاسفانه در برخی استانها نظیر مازندران، عده‌ای با انتصاب‌های غیرکارشناسی و به بهانه ابراز محبت به نیروهای ستادی خود در استان آنان را به عنوان مسئولان استانی و شهرستانی منصوب می‌کنند که این با ادبیات و منطق دولت تدبیر و امید همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه دولت روحانی دولت اصلاح‌طلبان نیست ولی برخی اصلاح‌طلب‌های تندرو در مازندران می‌خواهند استان را با عزل و نصب‌های نیروهای خود به بیراهه بکشانند و استاندار را در تصمیم‌گیری‌ها دچار مشکل کنند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با تاکید بر اینکه روحانی همواره در شعارهای خود استفاده از نیروهای معتدل برای خدمت به مردم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است افزود: متاسفانه در مازندران عکس این موضوع اتفاق افتاده و خلاف سیاست‌های روحانی اجرایی شده است به این معنا که بسیاری از تندروهای اصلاح‌طلب اکنون در مسند تصمیم‌گیری‌های دولتی قرار دارند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بارش برف و بوران در هفته گذشته در غرب مازندران افزود: از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی تعدادی از نمایندگان کمیسیون عمران برای بررسی میزان خسارات به منطقه اعزام شده بودند که گزارش بازدید این افراد به اطلاع رئیس مجلس شورای اسلامی رسیده است و مجلس با همکاری دولت قصد دارد کمک‌های خوبی به آسیب‌دیدگان غرب مازندران صورت دهد.

وی بیان کرد: برای این منظور معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور هفته گذشته دو بار به مازندران سفر کرده و قول اختصاص تسهیلات بالا و کمک‌های بلاعوض به مردم حادثه دیده غرب مازندران و سیل‌زده سال گذشته شرق مازندران داده است.

عضو کمیسیون فرهنگی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه دولت در سال 93 بودجه خبرگزاری‌ها را کاهش داده و بودجه برخی از خبرگزاری‌ها را قطع کرده است، اظهار کرد: بنده در کمیسیون تلفیق و فرهنگی با همکاری مسئولان دولت این موضوع را اصلاح کرده و اعتبارات کاهش یافته برخی خبرگزاری‌ها را افزایش دادیم.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه بودجه فرهنگی کشور در سال 93، 300 میلیارد تومان افزایش یافته یعنی از 6 هزار به 6300 میلیارد تومان رسیده است گفت: علی‌رغم تورم 35 درصدی بودجه فرهنگی کشور کافی نیست.

وی با بیان اینکه در برخی حوزه‌ها نظیر میراث فرهنگی افزایش بودجه را برای سال 93 شاهد خواهیم بود تصریح کرد:‌متاسفانه در حوزه تربیت بدنی و ورزش بودجه کشور در سال 93 حدود 30 درصد کاهش داشته است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه وضعیت بودجه‌ای کشور در سال 93 بهتر از سال 92 نخواهد بود افزود: با گذشت 11 ماه از سال تنها 20 درصد بودجه سال 92 کشور محقق شده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیر کل فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مدیری موفق و با انگیزه است افزود: تاکنون از سوی مسئولان ارشد استان فردی جایگزین وی معرفی نشده چرا که وی دارای کارنامه موفقی در حوزه فرهنگ و هنر نیز در سال‌های اخیر بوده است.

شجاعی با بیان اینکه نباید بازار انتصاب مدیران ساروی، بابلی، آملی و بهشهری در استان باب شود، افزود: مهم این است که مدیر باید دارای عملکرد قوی و مثبتی باشد و اگر مدیر ساروی ضعیف باشد باید تغییر یابد. ولی اگر هدف مسئولان استان تغییر مدیر قوی ساروی یا هر شهر دیگری برای انتصاب مدیر غیرساروی نظیر بابلی و آملی باشد کار بسیار اشتباهی است و نمایندگان استان این اقدام ناخوشایند را جایز نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران در روزهای نخست فعالیت خود قول داد طی دو سال مازندران را به جایگاه توسعه یافته خود برساند افزود: با گذشت شش ماه از تصدی وی در این مسئولیت هنوز هیچ برنامه توسعه‌ای از سوی استاندار و مدیران زیرمجموعه وی ندیدیم.

شجاعی با بیان اینکه مازندران دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بکری در استان است گفت: علی‌رغم اینکه 5 استاندار از چشمه آب معدنی سورت چهاردانگه ساری بازدید کردند هیچ اقدامی برای توسعه زیرساخت این جاذبه بکر طبیعی بین‌المللی صورت ندادند و هر روز این مکان گردشگری رو به تخریب رفته است.

وی بیان کرد: سازمان میراث فرهنگی و منابع طبیعی باید هر چه سریعتر نسبت به توسعه زیرساخت و نگهداری مناسب این چشمه طبیعت‌گردی جهان و منطقه اقدام کنند.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در پایان اقدام رسانه ملی در فروش آنتن به شرکت‌های خصوصی را نادرست دانست و گفت: این اقدام سبب می‌شود تا اعتماد رسانه در جامعه کاهش یابد.

وی بیان کرد: البته روند اعتبار پرداختی به صدا و سیما در سالهای اخیر از سوی دولت معکوس شده بنابر این صدا و سیما مجبور است برای تامین نیازهای خود آگهی‌های بازرگانی و به عبارتی فروش آنتن اقدام کند./ تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

sss 27 بهمن 1392
شما خودتان چکار کردید و برنامه تان چه بود و چه شد لطفا توضیح دهید همه مثل هم هستید اوایل که اومدین یه جور حرف می زنید وسط های کار یه جوری دیگه آخر کار هم یه جور دیگه تو دیگه دم از برنامه نزن که حالم آدم برهم میخوره دور بعد رای گیری معلوم میشه برنامه داری یا نه و...
تقوی 27 بهمن 1392
این آقای نماینده تاابد اگربگوید نقشی در انتصابات استان ندارد کسی باور ندارد به همین دلیل او هم اکنون بانگ و طبل تغییر استاندار را بصدا درآورده است.
نا شناس 27 بهمن 1392
آقایان شجاعی و دامادی از حق ساروی ها دفاع کنید.ساروی ها در دولت روحانی مظلوم واقع شده اند و منتظر دولت احمدی نژاد میباشند.
عرشيا 27 بهمن 1392
واقعا براي دولتي كه خودش ازآزادي مطبوعات واهل قلم دم ميزنندمتاسفم كه قصدانحصاردراوردن رسانه بزرگ صداوسيما رادارد
پس رسانه ها همه بايد دراختيار باشندوفضاراگل وبلبل نشان دهند ازمشكلات مردم صحبت نكنند
يكي دو برنامه انتقادي را هم حذف كنين ديگه.....
عبداللهي 27 بهمن 1392
آقاي استاندار لطفا" به داد چشمه سار آب معدني منحصر به فرد سورت برسيد . حداقل دستور بدهيد سرويس بهداشتي براي سيل جمعيتي كه در فصول گرم به آنجا مي روند احداث شود .تا گردش گران برون استاني به ما نخندند.
نا شناس 27 بهمن 1392
احسن بر دکتر شجاعی که با جسارت مسائل را بیان کرد. شجاعی با مطرح کردن این موارد شان نمایندگان مازندران را بالا برد.
نا شناس 27 بهمن 1392
به نظر من آقای شجاعی به نکته بسیار خوبی اشاره کردند ما باید با هم شویم و مازندران را بسازیم این آقای استاندار گویا می خواهد همه اعضای ستادس را در قالب مدیران ستادی این استان بگمارد من به نوبه خود که در ستاد ایشان کار ستادی کردیم تنها خواسته ما اینست که شعارهای رئیس جمهور ما را محقق کنند ما در ستادمان هیچ نماینده نداشتیم که از ما حمایت کند و الآن خواهش می کنم که به داد این استان عزیز ما برسند
با این روش استاندار عزیزمان راه به جایی نمی بریم
چرا همیشه ما باید آزمایشگاه مدیران تازه کار باشیم؟
پیشنخاد می کنم آقای استاندار از ماهایی که در ستاد ایشان کار کردیم بعنوان مشاور مشورتی بپذیرند البته چون ما ساروی هستیم شاید در سیستم ایشان جای نداشته باشیم
من چون نمی خواهم شعارهای رئیس جمهور ما پایمال نشود از همه رسانه ها من جمله شمال نیوز می خواهم به نحوی کمک کنند تا استن ما از این نابسامانی نجات پیدا کند در پایان از نماینده محبوب شهرمان هم می خواهیم رفیق راهمان باشد
نا شناس 27 بهمن 1392
از این همه سیاسی کاری به چه کسی باید پناه برد آقای شجاعی ؟
نا شناس 27 بهمن 1392
بااحترام باستحضار ميرساند تا استان مازندران نمايندگاني در مجلس دارد هيچگاه استان رنگ پيشرفت نخواهد ديد .
سعید 27 بهمن 1392
جناب دکتر شجاعی با تشکر از نکات مهمی که اشاره فرمودید ولی ای کاش در دوره دولت قبل حرف دل مردم را می زدید
نا شناس 27 بهمن 1392
مازندران دارای پتانسیل های بسیار بالایی است اما استاندار عزیز اصلا نمی خواهد از این مدیران بهره گیرد در آموزش و پرورش یک آرامش نسبی بر قرار شده بود اما عوض کردن او در چنین زمانی اصلا مفید نبود یا در استانداری خیلی تغییرات نابجا صورت گرفت ما در استان نباید منافع استان را فدای حزب بکنیم باید ظرفیت های خودمان را با منافعمان گره بزنیم نه با حزب بازی
آقای شجاعی دغدغه تملک دارایی و دریافت بودجه ملی دارد و بجا و معقول است بنا بر این استاندار محترم هم باید اولا به منافع این استان فکر کند
نا شناس 27 بهمن 1392
بنده از استان مجاور مازندران هستم . آمادگی برای سرمایه گداری در چشمه سورت دارم.
نا شناس 26 بهمن 1392
با سلام و احترام
به نكات بسيار مهمي اشاره شد.
فقط يه خواهش از شما داريم و اونم اين است كع تلاش كنيد اين احزاب و گروه ها در استان متحد باشند و بحث و جدل بين بابل و ساري و آمل و ... را تمامش كنيد.
به خدا استان ما از همه استان هاي كشور بهتر بود. ولي حالا چي شد؟
يه خورده بايد از ترك زبانها ياد بگيريم.
نا شناس 26 بهمن 1392
آقاي دكتر فرمايش شما كاملاً متين و صحيح آيا مدير كل قبلي آموزش و پرورش مدير قوي و عملكرد مثبتي نداشت ؟ آيا آموزش و پرورش را از حاشيه هاي سياسي دور نكرد ؟ چرا حالا سكوت اختيار كرديد و آموزش و پرورش استان شده جولانگاه آدمهاي سياسي و كه تصميم گيرندگان افراد ي از دوران باصطلاح اصلاحات شده اند.
محمد رضا 27 بهمن 1392
جناب آقای شجاعی در اداره پست مازندران آقای حسین کرمی کاندیدای اخیر شورای شهر ساروی که مدیری لایق و ساروی هم هستند گزینه مطرح مدیرکلی بود ایشان بهر دری زدند کسی از مسئولان ساروی حمایتش نکردند حالا شما برید دنبال بابلی و بهشهری
نا شناس 27 بهمن 1392
آقای استاندار شما بجای سیاسی عمل کردن بفکر این باشید که همه شهرستانهای مازندران از گلوگاه تا رامسر و تنکابن همه مانند بابل هستند بسیار بد است که فقط به فکر یک شهر بود و همه مدیران را از این شهر انتخاب کرد تا زمانی که افراد اینگونه فکر کنند نه بابل پیشرفت می کند و نه مازندران آقای استاندار آمل دارای بیشترین تملک دارایی در بخش صنعت و کشاورزی است شهر علما و دانشمندان است در دفتر شما لیستی است که افرادی که با شما بودند را در راس می گذارند اگر اطلاع نداری باید گفت واویلا و اگر اطلاع دارید باز هم باید برای این استان گریست به نظر من نماینده محترم ساری تذگر و تلنگر بجایی به شما زد آقای یوسفیان هم باید از این عمل شما انتقاد کند و تذکر دهد
متین 27 بهمن 1392
مدیران قایمشهری جایی در استان ندارند؟؟
مهدوی جمنانی 27 بهمن 1392
نکات قابل تاًملی را جناب دکتر شجاعی نماینده دلسوز و پرتلاش مردم نجیب و صبور شهرستانهای ساری و میاندرود در خانه ملت مطرح فرمودند که ازنبوغ و صراحت و مهارت ایشان در امور ضروری و اساسی استان حکایت میکند سخنان حکیمانه ای که آگاهانه جغرافیای استانی دارد امر مهمی که باید به زبان همگانی در نخبگان و اندیشمندان و نمایندگان و مدیران و همراهی مردم فهیم و بلندنظرمان تبدیل شود تا زمانی که به این ادبیات هوشمندانه همگراه نشویم وخود را در کالبد مازندران پیدا نکنیم بطور حتم تعمد اختلاف بین شهرهای استان چون گذشته موجب میشود همچنان سفره پهن کن دیگران باشیم و بهتره عرض کنم همان کسانی که با ایجاد تفکر اختلاف ، چشم به انعام بی بدیل این سرزمین دارند تا به غارت و چپاول و انتقال سرمایه های بسیار استان ادامه دهند مازندرانی ها باید هوشیار شوند و به وحدت و همدلی گرایش پیدا کنند تا بتوانند با صدای واحد و نیاز مشترک و نگاه همسان و همساز، استان مغموم و مظلوم طبرستان را آباد کنند آبادانی استان یعنی توسعه پایدار و متوازن شهرها و روستاها . ضمنا مجددا از کامنت گذاران بدلحن استدعا دارد در انتخاب زبان نقد و اعتراض دقت فرمایید با الفاظ بی ادابانه در واقع به فرهنگ و زبان و رسوم پر رمز و راز سرزمین کهن ، بی احترامی و حتی توهین میکنیم و همچنین خود را همه معرفی نکنیم ، منافع شخصی و حزبی و سیاسی و بعضا کودکانه خود را با کلمات سخیف و توهین آمیز و غیرمودبانه بر لوح زرین و پاک و سفید اوراق مجازی ننویسیم و زبان ادب و احترام را انتخاب کنیم حتی در فحاشی . این چند جمله صرفا حرف دل حقیر بوده و دفاع از کسی نبوده مخصوصا فرزند زحمت کش و صادق و صالح دیارمان جناب دکتر شجاعی که شاًن و شخصیت و جایگاه مادی و معنوی ایشان اجل این مجال و توان حقیر است به هرحال باید بپذیریم و مباهات کنیم که جناب شجاعی امروز در سطح ملی جایگاه و مراتبی دارد و ما باید از این ظرفیت و استعداد بزرگ برای منافع استان عزیزمان به اکمل بهره ببریم . خداوند همه خادمان صدیق و سلیم را حفظ فرماید . م . م . ج .
نا شناس 27 بهمن 1392
تا کی میخواین ساری و بابل کنین! والا اگه همینجور پیش بره چیزی از مازندران باقی نمیمونه!
نا شناس 27 بهمن 1392
اکراستان راتقسیم کنیم شهرهای کناری را همان مسافرهای که ویلا دارن سامان دهی می کنند چکارکردن برای استان شهربزرک ساری یابرای شهرخودش کیاسر هنوز جاد هی نه شهری نه درمانکاهی کیاسری خوابت برده این همه زمان مدیرکلت صداوسیما داخل کردی الان کجایند به خاطر رای کیرت الان کجایند اول برای کیاسر فکر کن بعدا برای دیکران نظر بده متشکر یم
ماچک پشتی 28 بهمن 1392
مدیرکل اموزش و پرورش استان آقای امیری بدور از مسائل سیاسی بخوبی مدیریت کرد چرا نماینده دولت تدبیر این چنین مدیران شایسته را جابجا نموده و افراد سیاسی را وارد عرصه تعلیم و تربیت کرده است که حالا آموزش و پرورش استان جولانگاه افراد سیاسی اصلاح طلب شده است .
نا شناس 28 بهمن 1392
این همه از بابل استفاده کردن به خود آقای استاندار آسیب می رساند.
نا شناس 28 بهمن 1392
آقاي رمداني
سلام
شما بعنوان مسئول يك رسانه آيا خودتان بي طرفي را رعايت ميكنيد؟ چرا كامنت هاي مربوط به جهاد كشاورزي رو نمي زنيد؟
حسین 28 بهمن 1392
دوست عزیز الان اگه استاندار و مدیرکل ها از ساری یا قائمشهر بودن اونوقت هم میگفتی تا کی میخواید ساری و بابل کنید!!!!!!!!
بجای اینحرفها به داد مردم بندپی برسید هیچی ندارمی
نا شناس 28 بهمن 1392
در قانو ن اساسی تفکیک قوا مطرح شده است که قوا دیگر در وظایف قوا دیگر دخالت نکنند ظاهرا نمایندگان مجلس خود را از قانون مبرا می دانند چرا که دخالت قوه مقننه( نمایندگان مجلس) در قوه مجریه(دولت) خیلی زیاد است و در تمامی انتصابات حتی در انتصاب یک خدمتگزار یک اداره دخالت می کنند. تمامی انتصابات استان مازندران خصوصا دوره 8ساله آقای احمدی نژاد با پیشهاد و نظراقای شجاعی انجام گرفت که کشور به این مصیبت برزگ متبلا گردید خواهشی که از آقای شجاعی و دیگر نمایندگان داریم این است ما هیچ خدمتی از آنان نمی خواهیم وتا کنون این قدر زحمت کشیدید برای ما بس است و از شما تشکر می کینم فقط مدتی به به وظایف نمایندگی خود مشغول باشند و بی جهت در وظایف قوه مجریه دخالت نکنند و دولت را در وظایف خود راحت بگذرانند
lم -ن 27 بهمن 1392
یک نوع باج خواهی به سبک مدرن
نا شناس 28 بهمن 1392
استاندار قبلی کاملا با مجموعه استان آشنایی داشت و اگر کمی با برنامه تر بود می توانست موفق باشد حالا که این مدیر محترم نه برنامه دارد و نه خوب تیم مدیریتی را چیده همه و همه دست به دست هم می دهد و بر مشکلات این استان اضافه می کند
رضا 28 بهمن 1392
تا کی بابلی، ساروی، قائمشهری.....
مازندران باید به عنوان کلانشهر دیده بشه.
35 سال عقب ماندگی کافی نیست!!!!!
خودی 28 بهمن 1392
اقای شجاعی بنده از نزدیک به نظرات شخصی شما در اداره امور کشور واقفم و با انچه را که در این مقطع اغلام فرمودید کاملا متفاوت است و لذا اگر دیدگاه منطقه ای و صنفی و جناحی پی گیری شود نتیجه همان خواهد بود که در دولت نهم ودهم با مدیریت شما در استان در چینش نیروی انسانی اتفاق افتاد تا جاییکه بعد از انتخابات دولت روحانی بدلیل سهم خواهی امثال شما در سطح کشور بعلت وجود حساسیتهای زیاد بعد از تهران استاندار مازندران انتخاب شد ماهم نظرمان به این است اقای فلاح گزینه مناسب استان ما نیست چون در اندازه استاندار نیست تا بر نامه داشته باشد ایشان اشتباهی انتخاب شدند و همچنین معاونین ایشان در نهایت مسئولین فعلی استان در سطح نمایندگان ما هستند همه یه جورند تا سال 93 همگی اصلاح شوند با اراده ملت و دولت
امید 28 بهمن 1392
بابل و ساری نداریم ولی یه نکته ای که هست اینکه تو ورودی شهر ساری نوشته به شهر بهار نارنج خوش آمدید در حالیکه بابل نزدیک به 70 الی 80 ساله اونو به عنوان شهر بهار نارنج میشناسن حالا چرا ساروی ها اسم این شهر رو عوض کردن و یه اسم دیگه روش گذاشتن جای تعجب نداره؟
مهدوی جمنانی 28 بهمن 1392
نکات قابل تاًملی را جناب دکتر شجاعی نماینده دلسوز و پرتلاش مردم نجیب و صبور شهرستانهای ساری و میاندرود در خانه ملت مطرح فرمودند که ازنبوغ و صراحت و مهارت ایشان در امور ضروری و اساسی استان حکایت میکند سخنان حکیمانه ای که آگاهانه جغرافیای استانی دارد امر مهمی که باید به زبان همگانی در نخبگان و اندیشمندان و نمایندگان و مدیران و همراهی مردم فهیم و بلندنظرمان تبدیل شود تا زمانی که به این ادبیات هوشمندانه همگراه نشویم وخود را در کالبد مازندران پیدا نکنیم بطور حتم تعمد اختلاف بین شهرهای استان چون گذشته موجب میشود همچنان سفره پهن کن دیگران باشیم و بهتره عرض کنم همان کسانی که با ایجاد تفکر اختلاف ، چشم به انعام بی بدیل این سرزمین دارند تا به غارت و چپاول و انتقال سرمایه های بسیار استان ادامه دهند مازندرانی ها باید هوشیار شوند و به وحدت و همدلی گرایش پیدا کنند تا بتوانند با صدای واحد و نیاز مشترک و نگاه همسان و همساز، استان مغموم و مظلوم طبرستان را آباد کنند آبادانی استان یعنی توسعه پایدار و متوازن شهرها و روستاها . ضمنا مجددا از کامنت گذاران بدلحن استدعا دارد در انتخاب زبان نقد و اعتراض دقت فرمایید با الفاظ بی ادابانه در واقع به فرهنگ و زبان و رسوم پر رمز و راز سرزمین کهن ، بی احترامی و حتی توهین میکنیم و همچنین خود را همه معرفی نکنیم ، منافع شخصی و حزبی و سیاسی و بعضا کودکانه خود را با کلمات سخیف و توهین آمیز و غیرمودبانه بر لوح زرین و پاک و سفید اوراق مجازی ننویسیم و زبان ادب و احترام را انتخاب کنیم حتی در فحاشی . این چند جمله صرفا حرف دل حقیر بوده و دفاع از کسی نبوده مخصوصا فرزند زحمت کش و صادق و صالح دیارمان جناب دکتر شجاعی که شاًن و شخصیت و جایگاه مادی و معنوی ایشان اجل این مجال و توان حقیر است به هرحال باید بپذیریم و مباهات کنیم که جناب شجاعی امروز در سطح ملی جایگاه و مراتبی دارد و ما باید از این ظرفیت و استعداد بزرگ برای منافع استان عزیزمان به اکمل بهره ببریم . خداوند همه خادمان صدیق و سلیم را حفظ فرماید . م . م . ج .
ناشناس 29 بهمن 1392
شمال نیوز بی جرات چه را دو روزه نظر گذاشتم نذاشتین ها واقعاً ... هستین
بینام 29 بهمن 1392
همه میدونن که بابل بهترین و بزرگترین شهر استانه و همه شهر ها زیر دستشن فقط و فقط ساری به خاطر مرکزیتشه که انقد ابهت داره واسه شهر های دیگه ولی واسه بابل پخی نیست
بیش از 90% مسئولین استانی از بابل به ساری میرن و برگشت میکنن از قدیم همین بوده و هست
حالا هم که استاندار بابلیه بقیه چششون داره میترکه
حتی ساروی ها هم نمیتونن جلوی بابلیا وایستن و کاری بکنن
قبول کنین که بابل از هر نظری که فکر بکنین بالاتر از بقیه شهر های شمالیه و آدمای لایق و سطح بالایی داره که خیلی راحت از پس این کارا بر میان
حتی از بالا بالا ها هم دستشون بازه و آدمایی دارن از بالا
بابل مرکز حکومت بود در دوران قدیم و مردم بابل با شاه اون دوران مشکل داشتن که شاه مرکزیت حکومت و به ساری برد و همچنان باقی موند
سیستم های زیربنایی اکثر سازمانها تو بابله و فقط ادارش تو ساریه ی نمونش مخابرات مرکزی 4 تا استان مازندران - گیلان - گلستان و سمنانه
بهترین دانشگاه ها و پزشکان و دانشگاه های پزشکی اینجاست و خیلی چیزای دیگه هم هست که شما سر در نمیارین و جاش نیست که اینجا بگم.
دانا 29 بهمن 1392
شما خواهشا در مورد فرد قوی مانند دکتر فلاح نظر ندید....در مورد هم سطح های خود نظر دهید بهتره....نمیدونم چه باید کرد که این فرهنگ تخریب دیگران در مازندران از بین رود...زشته زشته زشته

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.